کفی کفش

ساخت وبلاگ

 

 

لژ افزایش قد به نوعی پاشنه سیلیکونی است که برای افزایش قدر در کف کفش قرار داده می شود، به این نوع پاشنه ها پاشنه مخفی ژله ای نیز گفته می شود این پاشنه ها مزیت های بسیار بیشتری نسبت به پاشنه های اتصالی و کفش های پاشنه بلند دارند، اگر از کوتاهی قد رنج می برید دیگر نیازی به استفاده از پاشنه های بلند نیست، استفاده طولانی مدت از پاشنه های بلند باعث آسیب های جدی به ستون فقرات شما خواهد شد و فرم طبیعی بدن شما را به هم می زند، پاشنه ژله ای مخفی از جنس سیلیکون است و در دو نوع پاشنه مخفی مردانه و زنانه ارائه می شود.

مزایای لژ افزایش قد

  • هزینه بسیار پایین لژ افزایش قد نسبت به کفش های پاشنه بلند یا پاشنه های جداشونده
  • سریع ترین راه برای افزایش قد
  • بدون دیده شدن و بصورت مخفی قد شما را افزایش می دهد
  • احساس راحتی و نرمی برای پا
  • ضد باکتری و بو و قابل شستشوی مداوم
  • لژ افزایش قد قابلیت کم و زیاد کردن لایه ها را دارد
  • مقاومت بسیار زیاد در شرایط مختلف و طول عمر بالا
  • این پاشنه ژله ای ضد حساسیت است و فشاری روی پای شما وارد نمی کند متناسب با اوریگامی کف پا طراحی شده تا قالب پا براحتی در داخل آن قرار گیرد.

نکات مهم در خرید

در خرید پاشنه افزایش قد باید توجه کنید که متناسب با کفش خود لژ مربوطه را تهیه کنید، این پاشنه ژله ای در دو نوع تولید شده یکی برای کفش های سبک و معمولی و دیگری برای کفش های مجلسی و سنگین از نوع دوم فقط در مجالس استفاده کنید. لژ افزایش قد استاندارد را از مراکز و نمایندگی های مجاز فروش وسایل طبی و داروخانه های معتبر تهیه کنید تا از بروز آسیب به پاهایتان جلوگیری شود. بسته به اندازه کفش و نیاز خودتان تعدادی از لایه ها را زیر لایه پوشاننده بالای قرار داده و از آن استفاده کنید.توجه کنید که از اجناس تقلبی و بدون مارک و قیمت معتبر استفاده نکنید، لژ های تقلبی علاوه بر صدمه زدن به سلامتی شما عمر و کیفیت بسیار کمی دارند.

ژل افزایش قد در شیراز

قیمت ادکلن بلک افغان 100 میل

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 80 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 11:14

نحوه خرید پاشنه افزایش قد ژله ای برای مردان ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

کفش زنان کفش پاشنه افزایش قد بلند برایان آتود فقط برای خانمهایی شجاع و کاملاً با اعتماد به نفس طراحی شده است که نمی ترسند هر روز خیره کننده به نظر برسند و همیشه در هر شرایطی در صدر قرار بگیرند.

به خصوص برای این خانمها که می خواهند یکی از ده مدل داغ کفی ژله ای افزایش قد امسال ، برند Brian Atvood را با آنها به اشتراک بگذارند.

مطمئناً این ده جفت شما را از خاطره انگیزترین اتفاقات بلند می کنند و به شما دل نمی دهند ، زیرا آنها با رنگ های پر جنب و جوش و با ویژگی بدون شک عالی - ژله افزایش قد بلند انجام می شوند ، به دنبال اینکه کدام یک مطمئناً می خواهد ژل افزایش قد ارزان برایان آوتود بخرد.در میان ژل افزایش قد سیلیکونی بلند زنانه می توان به برایان آتود اشاره کرد که بسیار متفاوت خواهید بود ، اما هرکدام در ژل افزایش دهنده قد زیبای خود ترکیبی از چرم ، مات یا لاک الکل دار است و شاید همگی در پارچه های ساتن با چاپ های انتزاعی و انگشت پا باز ، به شکل کلاسیک یا بسیار عجیب و غریب ، بنابراین مناسب برای هر مناسبت و کاملاً اصیل ، به مهمترین وقایع زندگی خود متوسل می شوید. از بند مچ دست یا مچ دستانی که مچ دست را آراسته می کنند ، با ژل بلندی قد یا فنجانی مناسب که در بهار بسیار مهم شده است ، از رنگ ها و بافت های مختلف ، اما در ترکیب ظرافت ، پختگی و سبک باورنکردنی - همه چیز در مورد ژل افزایش قد اصل برایان آوتود است.

سکسکه ها بخشی از زندگی روزمره مد مدرن شده اند. آنها را نمی توان یک ویژگی خاص برای مناسبت ها در نظر گرفت. به عنوان یک دختر جوان ، و زنان محترم که هر روز برای کار در فیلم ، فقط برای پیاده روی ، باید ژل طبی افزایش قد بپوشند. به همین دلیل ، بسیاری از نمایندگان زنان امروز به طور فزاینده به دنبال پاسخ این سؤال هستند: چگونه می توان در خرید ژل افزایش قد بلند قدم زد؟

در مطالعه این علم ساده ، مهم است که با انتخاب صحیح پاشنه ژله ای افزایش قد شروع شود.

ایده آل را می توان پمپ های کلاسیک نامید ، پنج مورد از آنها نه بیشتر از ۸-۱۰ سانتی متر. با این حال ، این مدل جای تعجب ندارد. دخترها تمایل دارند قد بلندتر ، نازک تر و سکسی به نظر برسند. گاهی اوقات پاشنه پا می تواند تا ۱۵-۱۷ سانتی متر برسد. حتی بزرگترین Fashionista اختصاصی همیشه نمی تواند چند ساعت در چنین پاشنه مخفی ژله ای هایی بگذرد.
انتخاب مدل Shine

چگونه می توان روی لژ مخفی کفش مردانه پاشنه بلند قدم زد؟ برای درک این مسئله ، لازم است که قبل از هر چیز به درستی انتخاب کنید ، به انتخاب مدل.

یک روش آسان برای اطمینان از مناسب بودن یا نبودن لژ مخفی کفش وجود دارد. برای انجام این کار ، باید روی یک سطح صاف و سخت بایستد. سعی کنید لژ مخفی افزایش قد خود را ۳-۴ سانتی متر از کف آن جدا کنید. اگر کار می کنید ، پس از هر فرصتی برای یادگیری چگونگی راه رفتن در ژل افزایش قد ۱۴ لایه در این جفت نیاز دارید. در غیر این صورت ، هنگام راه رفتن زانوها به طور کامل صاف نخواهند شد. قدم زدن قشنگه تا اینکه کار نکنه
چگونه می توان روی ژل افزایش قد ۱۲ لایه قدم زد؟

ژل افزایش قد8 لایه

اگر همیشه در جریان رو به پایین باشید ، باید مشکلات زیادی را ایجاد کند. برای مبتدیان ، ژل افزایش قد ۱۰ لایه  اول نباید بلند شوند. راحت ترین ارتفاع ۵-۷ سانتی متر خواهد بود. در این حالت ، ژل افزایش قد ۸ لایه بهتر است پهن و پایدار باشد. کفش باید از جنس چرم باشد و راحت روی صندلی بنشیند. همچنین ، ترجیح باید به یک دور و نه لژ افزایش قد کشیده داده شود. در این حالت ، ترس از اینکه پای روی چیزی گرفتار شود وجود دارد.

همچنین ، به عنوان اولین آزمایشات که به اولویت پاشنه مخفی مردانه می پردازد ، که دارای دور گسترده ای در اطراف هاک است. این کار باعث می شود حداکثر راحتی در پا تعمیر شود و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورد.

او بهتر است خرید پاشنه افزایش قد مانند کفشهای زنجیرزنی را رها کند. آنها پشتیبانی لازم را ارائه نمی دهند و می توانند منجر به دررفتگی مچ دست شوند. صندل های پاشنه مخفی افزایش قد بلند کاملاً مناسب. پایدارتر است. علاوه بر این ، یک گوه باریک به شما امکان می دهد که پا را سخت تر آموزش دهید ، و آن را برای کفش پاشنه بلند آماده کنید.

راه رفتن روی خرید کفی ژله ای افزایش قد چقدر آسان است؟ اگر در راه رفتن در کفش پاشنه بلند تجربه ای ندارید ، به خرید اینترنتی ژل افزایش قد راحت تر اولویت دهید.

به طوری که روند تنظیم پیچیده نباشد ، لازم است به تدریج به ارتفاعات بالاتر بروید. آنها فقط کفی ژله ای کفش خریداری نمی کنند ، پاشنه ای که به ۱۵ سانتی متر والک می رسد. مال شما قطعاً زیبا نخواهد بود در این صورت ، شما بسیار خسته خواهید شد. و می تواند منجر به آسیب شود.
آموزش - کلید موفقیت

چگونه می توان روی ژل افزایش قد داخل کفش بلند قدم زد؟ با یادگیری این مهارت ، مهم است که به یاد داشته باشید که توانایی عدم رسیدن به یک روز. آموزش در اینجا لازم است. هرچه زودتر پا به ژل افزایش قد در تهران جدید زیبا بگذارید ، بهتر است آنها را در خانه بپوشید. او روی پایش می لغزد. پا برای رشد زیاد استفاده می شود.

ساخت ژل افزایش قد خارجی در تمام کارهای خانه ، به زودی متوجه خواهید شد که به هیچ وجه متوجه آن نشوید. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که برای عادت به پیاده روی در ارتفاع ۷ سانتی متر ، به راحتی نمی توانید روی پین شوید. صبر و تمرین - کلید موفقیت شما.
ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم؟

چگونه می توان روی ژل افزایش قد در شیراز بلند قدم زد؟ چه کسی برای گفتن است با یادگیری این مهارت ، کلیه مقالات باید به چند مرحله تقسیم شوند: ۱٫ یاد بگیرید که ایمن باشید. اگر پاشنه پا پیش نرفت ، باید به قد جدید عادت کنید. در مقابل آینه ایستاده و در جهات مختلف می چرخید. همچنین ، توجه داشته باشید که چگونه آنها در این غرفه هستند. نگرش باید مستقیم باشد

اگر قبلاً می دانستید که

اگر قبلاً می دانستید که ژل افزایش قد در مشهد - این زندگی شماست و در کفش های خود مانند ماهی در آب احساس می کنید ، باید به یاد داشته باشید که غلبه بر وضعیت سرعت شتاب می یابد و حتی پایدار ترین مد لباس را می شکند.

مهم است که در مورد این ترفند کوچک بدانید: حتی بی دست و پا ترین ژل افزایش قد بیتال می توانند درج سیلیکون را نرم کنند.
نتیجه گیری

جای تعجب نیست که هر زن مدرنی می خواهد راز چگونگی راه رفتن روی خرید حضوری ژل افزایش قد را بداند. با این وجود ، در این حالت توانایی تمرین طولانی و کوشش زیاد را به دست می آورد. اما یک پاشنه جدید فوق العاده می تواند به عنوان یک تقویت عالی برای این کار باشد!

- این زندگی شماست و در مراکز فروش ژل افزایش قد خود مانند ماهی در آب احساس می کنید ، باید به یاد داشته باشید که غلبه بر وضعیت سرعت شتاب می یابد و حتی پایدار ترین مد لباس را می شکند.

مهم است که در مورد این ترفند کوچک بدانید: حتی بی دست و پا ترین ژل افزایش قد می توانند درج سیلیکون را نرم کنند.
نتیجه گیری

جای تعجب نیست که هر زن مدرنی می خواهد راز چگونگی راه رفتن روی پاشنه هایش را بداند. با این وجود ، در این حالت توانایی تمرین طولانی و کوشش زیاد را به دست می آورد. اما یک پاشنه جدید فوق العاده می تواند به عنوان یک تقویت عالی برای این کار باشد!

ژل افزایش قد خارجی

قیمت ادکلن بلک افغان 100 میل امارات

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 91 تاريخ : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 14:36

خرید کفی های افزایش قد در سریع ترین زمان۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

پوشیدن ژل افزایش قد برای خانمهایی که به آن عادت ندارند دشوار است ، اگرچه مراکز فروش ژل افزایش قد بخشی از مد است که خانم ها زیبا و جذاب به نظر برسند ، در اینجا چند نکته برای پوشیدن کفش پاشنه بلند وجود دارد:

ابتدا از مکان هایی که عبور از آنها دشوار است جلوگیری کنید. بر روی صخره ها قدم نزنید ، از کانال های بسته ، صفحات سیمانی با سوراخ های موجود در آنها خودداری کنید. نه تنها جاده سنگی ، جاده خاکی ، جاده نرم مکانی است که می تواند باعث خراش شود و به کفشهای بلند شما آسیب برساند.

خرید حضوری ژل افزایش قد

دوم ، هنگام بالا رفتن از پله ها مراقب باشید یا قطار را طی کنید زیرا ژل افزایش قد بیتال مناسب شما به راحتی در حاشیه پله ها وارد می شوند. برای جلوگیری از خجالت ، هنگام بالا رفتن از پله ها یا قطار ، قلب پایتان را بپوشید ، پای خود را کمی بالاتر از حد معمول بلند کنید.در هنگام راه رفتن در یک مکان رو به پایین ، بدن خود را کمی عقب رانده و استراحت کنید. کشش جاذبه را دنبال نکنید ، شما جذب می شوید ، به دام می افتید و سقوط می کنید. به یاد داشته باشید که باید با آن ژل افزایش قد در مشهد بلند ظریف به نظر برسید!

سوم ، از درد خودداری کنید. برای جلوگیری از چسباندن تاول و تاول به قسمت های حساس ژل افزایش قد در شیراز ، به خصوص قسمت پشت پا و انگشتان پا. از نوارهایی استفاده کنید که مطابق با رنگ جوراب زنانه ساق بلند باشد ، در غیر اینصورت از نوار شفاف به عنوان جایگزین استفاده کنید. ضرب المثل چینی می گوید: قبل از پوشیدن ژل افزایش قد در تهران ، پشت کفش را گاز بگیرید ، بنابراین ژل افزایش قد خارجی را نیش نمی زند. هر وقت ممکن بود استراحت کنید. پای خود را در صندلی یا ایستگاه اتوبوس استراحت دهید. سعی کنید ایستادن یا راه رفتن را کاهش دهید ، از احساس خستگی در عضلات جلوگیری کنید.

ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم

بنابراین نکات ممکن است به شما کمک کند هنگام پوشیدن ژل افزایش قد داخل کفش ، جذاب و راحت به نظر برسید ، اطلاعات جالبی درباره لباس زنانه پیدا کنید

جاکارتا ، سی ان ان اندونزی - استفاده از کفی ژله ای کفش یا پاشنه بلند اکنون در ژاپن جنجالی است. سالهاست که شرکتهای ژاپن به زنانی که کار می کنند بایدخرید اینترنتی ژل افزایش قد بپوشند.

با این حال ، مدتی پیش ، بیش از ۱۹ هزار نفر در ژاپن طوماری را برای رفع ممنوعیت لازم برای پوشیدن خرید کفی ژله ای افزایش قد بلند امضا کردند.

این طومار توسط یک هنرمند ، نویسنده و فعال فمینیست ژاپنی ، یومی ایشیکاوا آغاز شد.

ایشیکاوا به نقل از سی ان ان نوشت: "امیدوارم این عادت را بشکنم که زنان باید در محل کار پاشنه مخفی افزایش قد بزنند."

بدون شک استفاده از کفش پاشنه مخفی مردانه بلند در مدت زمان طولانی به طور مداوم می تواند خطراتی برای بدن ایجاد کند.

یافته های انجمن کایروپودیست ها و Podiatrists نشان می دهد که ۲۵ درصد از زنانی که هر روز لژ افزایش قد می پوشند ، خطر ابتلا به آرتریت را افزایش می دهند. این حالت باعث ایجاد مفاصل سفت و درد می شود.

این مطالعه همچنین نشان داد که پوشیدن ژل افزایش قد ۸ لایه باعث ایجاد مشکلات طولانی مدت پا مانند تاول ، کالوس ، درد زانو و کمر و مفاصل آسیب دیده می شود.

این حالت ممکن است رخ دهد زیرا هنگام پوشیدن ژل افزایش قد ۱۰ لایه ، تمام وزن در یک نقطه روی پا متمرکز می شوند.

تیم آلدریس ، متخصص استئوپات ، به مترو گفت: "این باعث ایجاد مشکلات از انگشتان پا تا ستون فقرات می شود."

طبق گفته های آلردایس ، اولین ناحیه مشکل دار معمولاً در قسمت خارج انگشتان بزرگ است که احساس درد می کند و برآمدگی هایی ظاهر می شود. با گذشت زمان ، انگشت شست می تواند سفت شود.

علاوه بر این ، این مشکل در ماهیچه های تنگ گوساله نیز گسترش می یابد. این اتفاق می افتد زیرا پاشنه پا در وضعیت بالایی قرار دارد به طوری که عضلات گوساله کوتاه تر می شوند

ژل افزایش قد در شیراز

ژل افزایش قد ۱۲ لایه به طور مداوم نیز بر روی برآمدگی ها فشار می آورد تا باعث ایجاد مشکلاتی مانند درد شوند.

کالوس و لکه های پوستی سخت نیز از عوارض پوشیدن ژل افزایش قد ۱۴ لایه است.

برای کاهش خطرات ناشی از پوشیدن این پاشنه افزایش قد ها ، آلردیسه پیشنهاد می کند که زمان استراحت را به پاها اختصاص دهید.

آلردایس گفت: "مدت زمان پوشیدن لژ مخفی افزایش قد ، به ویژه در هنگام سفر را محدود کنید و در صورت نیاز به پوشیدن آنها برای کار".

اگر به مدت طولانی و مسافت طولانی قدم می زنید ، از لژ مخفی کفش استفاده کنید تا پاها ، زانوها و باسن درد نکنند.

اگر پا شروع به درد کرد ، در اسرع وقت کشش دهید. ماساژ کف پا و همچنین گرفتن دوش گرم نیز می تواند گردش خون را بهبود بخشد و درد را کاهش دهد

خانم ها هنگام پوشیدن لژ مخفی کفش مردانه پاشنه بلند ، سکسی و ظریف به نظر می رسند ، اما معمولاً خانم ها هنگام پوشیدن پاشنه مخفی ژله ای ، دشوار هستند که پیاده روی کنید ، در اینجا نکاتی برای پله پاشنه ژله ای افزایش قد بلند وجود دارد:

هنگام راه رفتن با کفش ژل طبی افزایش قد ، معده خود را بکشید تا مراحل کم نور باشد. به این ترتیب ، مراحل ما خیلی زیاد نشانه نمی گیرند. مراحلی که صدا ایجاد می کنند باعث می شوند پاهای شما درد کنند.
ژل افزایش قد اصل پا هنگام قدم زدن باید عمودی باشد. به پهلو حرکت نکنید. اگر کفش های ما به اندازه کافی بلند باشد ، این موقعیت کناری باعث می شود که ژل بلندی قد های شما را راحت بکشید ، بنابراین سقوط می کنیم.
اگر دامن بلند دارید که در قسمت انتهایی شکاف دارد ، دامن خود را با زانوها بزنید تا از ژل افزایش دهنده قد دور شوید. این مانع از سقوط ما خواهد شد.
پاشنه بلند قدم ها را کوتاه می کند. این فقط طبیعی است. هرچه ژل افزایش قد سیلیکونی باشد ، مراحل تولید کوتاه تر است.

بنابراین نکاتی در مورد استفاده از ژل افزایش قد ارزان در هنگام راحت تر و ظریف بودن می تواند مفید باشد ، اطلاعات جالبی را درباره ژله افزایش قد بیابید

پوشیدن کفی ژله ای افزایش قد بلند برای کسانی که عادت به پوشیدن آنها ندارند کمی دشوار است ، در اینجا چند نکته برای شما در هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند وجود دارد:

۱٫ هنگام خرید کفش ، همیشه اطمینان حاصل کنید که سایز آن مناسب است ، به دنبال پاشنه افزایش قد باشید که دارای قطعات پاشنه ای باشند که بتوانند به راحتی به پاشنه شما برسند ، زیرا اگر مناسب نباشد باعث می شود پای شما بیش از حد به سمت جلو فرو رود و باعث می شود که در قسمت جلوی پا استراحت کرده و باعث فشار بر انگشتان شود

۲٫ از کوسن استفاده کنید تا پاشنه های شما هنگام طولانی ایستادن با پاشنه های بلند داغ و تاول نباشد ، معمولاً این به دلیل کفش هایی است که کوسن کافی ندارند. فقط کافی است از یک بالشتک ساخته شده از سیلیکون مانند ژل استفاده کنید ، که می تواند هنگام ایستادن یا راه رفتن با استفاده از این کفش ها ضربه و لرزش را جذب کند.

۳٫ از یک حق ضخیم برای ثبات استفاده کنید ، یک راست ضخیم تر (گوه) می تواند تعادل بهتری ایجاد کرده و فشار کمی را تسکین دهد زیرا وزن بدن شما پخش شده است و فقط روی یک نقطه باریک استراحت نمی کند. گاهی اوقات تغییر کفش پاشنه پا یا تعویض کفش با صندل ، می تواند از درد عضلات تاندون جلوگیری کند.

۴- توجه داشته باشید که از لغزش به دلیل ارتفاع کفش ، برخی کفش دارای سطح رمپ های متفاوتی از کفش های دیگر است. با وجود داشتن ارتفاع یکسان ، طول کفش نیز می تواند بر درد در کف پا تأثیر بگذارد. اگر طول بین قسمت جلویی کفش تا پاشنه کم باشد ، مانند آن یا نه ، پاهای شما باید کمی خم شود ، و این مسئله باعث ایجاد مشکل درد ناخوشایند در کفش خواهد شد. بنابراین ، فراموش نکنید که به این نوع چیزها توجه کنید.

خرید ژل طبی افزایش قد

خرید بلک افغان طرح اصل

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 80 تاريخ : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 13:50

لژ افزایش قد به نوعی پاشنه سیلیکونی است که برای افزایش قدر در کف کفش قرار داده می شود، به این نوع پاشنه ها پاشنه مخفی ژله ای نیز گفته می شود این پاشنه ها مزیت های بسیار بیشتری نسبت به پاشنه های اتصالی و کفش های پاشنه بلند دارند، اگر از کوتاهی قد رنج می برید دیگر نیازی به استفاده از پاشنه های بلند نیست، استفاده طولانی مدت از پاشنه های بلند باعث آسیب های جدی به ستون فقرات شما خواهد شد و فرم طبیعی بدن شما را به هم می زند، پاشنه ژله ای مخفی از جنس سیلیکون است و در دو نوع پاشنه مخفی مردانه و زنانه ارائه می شود.

مزایای لژ افزایش قد

  • هزینه بسیار پایین لژ افزایش قد نسبت به کفش های پاشنه بلند یا پاشنه های جداشونده
  • سریع ترین راه برای افزایش قد
  • بدون دیده شدن و بصورت مخفی قد شما را افزایش می دهد
  • احساس راحتی و نرمی برای پا
  • ضد باکتری و بو و قابل شستشوی مداوم
  • لژ افزایش قد قابلیت کم و زیاد کردن لایه ها را دارد
  • مقاومت بسیار زیاد در شرایط مختلف و طول عمر بالا
  • این پاشنه ژله ای ضد حساسیت است و فشاری روی پای شما وارد نمی کند متناسب با اوریگامی کف پا طراحی شده تا قالب پا براحتی در داخل آن قرار گیرد.

نکات مهم در خرید

در خرید پاشنه افزایش قد باید توجه کنید که متناسب با کفش خود لژ مربوطه را تهیه کنید، این پاشنه ژله ای در دو نوع تولید شده یکی برای کفش های سبک و معمولی و دیگری برای کفش های مجلسی و سنگین از نوع دوم فقط در مجالس استفاده کنید. لژ افزایش قد استاندارد را از مراکز و نمایندگی های مجاز فروش وسایل طبی و داروخانه های معتبر تهیه کنید تا از بروز آسیب به پاهایتان جلوگیری شود. بسته به اندازه کفش و نیاز خودتان تعدادی از لایه ها را زیر لایه پوشاننده بالای قرار داده و از آن استفاده کنید.توجه کنید که از اجناس تقلبی و بدون مارک و قیمت معتبر استفاده نکنید، لژ های تقلبی علاوه بر صدمه زدن به سلامتی شما عمر و کیفیت بسیار کمی دارند.

ژل افزایش قد اصل

خرید ادکلن بلک افغان 100 میل اصل

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 12:50

لژ افزایش قد برای بسیاری از خانم ها و آقایانی که از کوتاهی قد خود رنج می برند طراحی و تولید می شود . لژهای افزایش قد می توانند 1 الی 8 سانتی متر شما را بلند تر از آنچه که هستید نشان دهد.

چگونه از لژ افزایش قد استفاده کنیم

برای استفاده از  پاشنه ژله ای افزایش قد کافی است کفشی مناسب را انتخاب کنید سپس لژ های افزایش قد را به اندازه ای که دوست دارید قد شما بلند تر باشد درون آن بگزارید .جنس این لژ افزایش قد از سیلیکون می باشد و هنگام راه رفتن شما را اذیت نخواهد کرد همچنین تمامی ضرباتی که در حین حرکت به پا ها و زانو وارد می شود را جذب می کند و مانع انتقال آن به پا و بدن می شود.

افزایش قد و بلند بودن قد چه برای خانم ها و چه برای آقایان اعتماد به نفس بیشتری ایجاد می کند و راحت تر می توانند در مکان های عمومی حاضر شوند، شما می توانید از لژ افزایش قد به اندازه ی دلخواه خود یعنی 1 الی 5 سانتی متر بلند تر شوید . کافی است کفشی مناسب برای جای گذاری لژ های افزایش قد پیدا کنید.

تصویر 1

هر آنچه باید درباره ی لژ افزایش قد بدانیم

لژ های افزایش قد با جنس سیلیکونی و با قابلیت انعطاف بالایی می باشند، همچنین آنتی باکتریال است یعنی اگر شما از این لژ های افزایش قد به مدت زیاد در طول روز استفاده کنید پاهای شما دچار قارچ و بوی بد نخواهد شد. طراحی طبی آن به گونه ای می باشد که راحتی فرد مصرف کننده را تضمین می کند و اجازه نمی دهد شما آسیب ببینید .اگر با پاشنه های لژ دار افزایش قد حس راحتی نداشتید بهتر است کفش های خود را تغییر دهید و سعی کنید که از کفش های محکم و دارای روی بالایی استفاده کنید تا فشار کمتری به مچ پا ها وارد شود. این لژها را می توانید به اندازه ای که دوست دارید افزایش دهید.قیمت این افزایش دهنده ی قد با توجه به برند تولید کننده و کیفیت در ساخت آن متفاوت است.

سفارش ژل افزایش قد 14 لایه

قیمت بلک افغان تقلبی

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 85 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 13:13

 

امروزه با عبارت ژل افزایش قد شاید بارها روبه رو شده باشید و بدون این که متوجه این تبلیغات شوید از آن گذر کرده باشید. این عبارت تبلیغی است برای یک محصول ایده آل و مناسب برای کسانی که نسبت به اندازه قد و قامت خود احساس رضایت ندارند و به خاطر کوتاه قامتی خود همیشه در حال شکایت می باشند. ما به این عزیزان خرید ژل افزایش قد را توصیه می کنیم چرا که با خرید ژل افزایش دهنده قد می توانند احساس خوبی در رابطه با قد و قامت خود کسب کنند.

ژل افزایش قد

این محصول هیچ گونه آسیبی برای شما در برندارد و کافیست یک بار از لژ افزایش قد در کفش های خود استفاده کنید تا با معجزه ای که در افزایش قد شما البته به صورت موقتی می کند شگفت زده شوید. این محصول با رنگ نامرئی و شفافی که دارد به هیچ عنوان قابل رؤیت نیست و شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای آن را در کفش های خود استفاده کرده و روز خوبی را تجربه کنید. استفاده از این محصول مزیت های بسیاری به همراه دارد که در ادامه به یکی از مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

تصویر 1

افزایش اعتماد به نفس با ژل افزایش قد

قد بلند بودن مسلماً یکی از معیارهای زیبایی است همانطور که در بسیاری از مکان ها با جمله قد بلند زیباست به زبان های مختلف روبه رو می شوید. اما جالب است بدانید که برخی از افراد که قد و قامتی بلند ندارند دائم در حال انزوا و گوشه گیری بوده و از اعتماد به نفس کمی برخوردارند هرچند تمام زیبایی وجودی انسان به قد بلند و قامت زیبا نیست.

 لژ افزایش قد می تواند یک محصول عالی برای افزایش موقتی قد این افراد محسوب شود. با قرار دادن پاشنه ژله ای افزایش قد در کفش های خود مطمئن باشید که اعتماد به نفستان افزایش یافته و می توانید در جامعه به کارهای روزمره خود بپردازید.

ژل افزایش قد را می توان یک محصول عالی و منحصر به فرد برای کسانی که قامت بلندی ندارند به حساب آورد. با خرید لژ های افزایش قد  احساس خوبی را در خود حس خواهید کرد.

 

 

گل رز طلا 24 عیار


خرید کفی ژله ای افزایش قد

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 19:40

منظور از ژل افزایش قد نوعی کفی کفش از جنس سیلیکون یا پلاستیک خاص است که می تواند قد شما را تا 10 سانتی متر بلندتر کند بدون اینکه کم ترین آسیبی به مهره های کمر شما وارد کند، شما با کم ترین قیمت و صرف کم ترین زمان می توانید به هدف خود که بلند شدن قدتان است برسید، نیاز نیست کفش های پاشنه بلند ناراحت کننده بپوشید و در طول راه رفتن فشار آن ها را تحمل کنید، علاوه بر این دیگر کسی متوجه استفاده شما از پاشنه بلند هم نمی شود. برای استفاده از این نوع پاشنه ها کافی است آن را در قسمت عقب کفش یعنی روی پاشنه قرار دهید و به مقدار لازم ارتفاع آن را افزایش دهید، سپس کفی نازکی را روی آن قرار دهید تا از سرخوردن و عرق کردن جلوگیری کند اکنون با مقداری راه رفتن متوجه نرمی و انعطاف آن خواهید شد و قد شما هم بالاتر خواهد رفت.
انواع مدل های پاشنه مخفی افزایش قد

ژل های افزایش قد در دو مدل لایه ای و یک تکه به فروش می رسند، مدل لایه ای امکان کم کردن و زیاد کردن لایه های ژل را دارا است، و در این صورت برای کفش های مختلف می توان استفاده کرد. برنده های مختلفی ژل افزایش قد را ارائه می کنند که از برترین برندها می توان به برند فوتکر و بیتال اشاره کرد این دو برند با ارائه ژل افزایش قد با کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران بیشتری دارند.
نکات مهم در خرید کفی ژله ای افزایش قد

    همیشه از اجناس اصیل و با کیفیت استفاده کنید، جنس های تقلبی کیفیت کمتری دارند از مواد نامرغوب تهیه شده اند،  بسیار زود فشرده می شوند و حجم خود را از دست می دهند.
    سعی کنید از ژل افزایش قد در کفش های تنگ و مجلسی کمتر استفاده کنید. این کفش ها فضای محدودی برای قرار گرفتن کفی مخفی دارند.
    به آرم و هلوگرام معتبر شرکت های تولید کننده اصلی ژل افزایش قد دقت کنید.
    در هنگام خرید از مدل هایی که انعطاف پذیر تر هستند استفاده کنید تا بتوانید از آن در سایزهای دیگر نیز استفاده کنید.
    توجه داشته باشید که اگر اندازه پای شما کوچک است از سایزهای کوچک تر استفاده کنید، سایز و حالت ژل کفش باید به گونه ای باشد که کاملا با شکل پاشنه پای شما منطبق باشد.

ژل افزایش قد بیتال

عطر بلک افغان گرمی

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 107 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 12:18